Certain performance characteristics may incur a charge, depending on the tariff and type of product.
Service features | PHONE BRI-PBX | PHONE BRI | PHONE ANALOG | PHONE SIP | PHONE SIP-TRUNK |
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Multiple subscriber numbers Up to 10 MSN may be operated. | |||||
Single phone number for analogue terminals | |||||
Block dialling | |||||
Individual dialling (Overlap-Dialing) | |||||
Direct Dial Inward function Direct dialling of individual extensions of the system. | |||||
Calling number presentation The caller's phone number is displayed to the call recipient | |||||
Calling number restriction The caller's phone number is displayed to the call recipient | |||||
Intercepting nuisance calls The number of the last call will be logged. The customer must make a request in advance of this feature to cegecom. | |||||
CLIP no screening The client can transfer a service number for outgoing calls that is displayed to the call recipient. This feature cannot be guaranteed if calling abroad. | |||||
Optional calling number restriction | |||||
Partial Rerouting (302 moved) | |||||
Call holding | |||||
Call blocking | |||||
Three-party conference | |||||
Closed User Group Virtual group of participants to a fixed network. Participants can only call each other. | |||||
Data connections 64 kbits/s restricted/unrestricted | |||||
Analogue modem connections | |||||
Fax connections |
En cas de commande d’un produit Phone-NGN-BRI ou Phone-NGN-Analogique, le client peut procéder lui-même par téléphone à des réglages au moyen des codes de commande ci-après.
Function | Code |
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Permanently Enabling Caller ID Suppression (CLIR) | *31# |
Permanent deactivation of the deletion of the call number identification (CLIR) | #31# |
One-time removal of caller ID | *31*RNR# |
Immediate activation of call transfer | *21*RNR# |
Activation of call transfer after a delay (about 15 seconds) | *61*RNR# |
Activation of call transfer in case of busy line | *67*RNR# |
Immediate deactivation of call transfer | #21# |
Deactivation of call transfer after expiry of a delay | #61# |
Disabling call transfer when busy | #67# |
Le client est ponctuellement informé de la date de livraison par cegecom. L’installation de la terminaison de réseau est, si nécessaire, effectuée par cegecom. Le raccordement est considéré comme disponible dès que le bon fonctionnement technique a été établi et que les entretiens entrants et sortants à l’interface de transmission (1.2) sont possibles. Si le raccordement avec le numéro d’appel est repris (via un portage), celui-ci sera livré sans défaut avec l‘accessibilité du numéro repris via le raccordement de cegecom. Si, dans l’intervalle entre la connexion du raccordement chez le client et la livraison, des frais étaient engendrés par des entretiens sortants, ceux-ci seraient facturés avec le premier décompte mensuel.
Pour ce produit, il est possible de choisir des prestations et des caractéristiques supplémentaires lesquelles sont explicitées dans le document OPTIONS-Voice.
Le prix de base mensuel pour le produit sélectionné inclut d’office la variante SLA Essential.
Sur simple demande, il est possible d’obtenir, moyennant un supplément, une extension des prestations de services SLA.