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Performance characteristics VOIP Phone

Technically-available performance characteristics of line

Certain performance characteristics may incur a charge, depending on the tariff and type of product.

Service featuresPHONE BRI-PBXPHONE BRIPHONE ANALOGPHONE SIPPHONE SIP-TRUNK
Multiple subscriber numbers
Up to 10 MSN may be operated.
Single phone number for analogue terminals
Block dialling
Individual dialling
(Overlap-Dialing)
Direct Dial Inward function
Direct dialling of individual extensions of the system.
Calling number presentation
The caller's phone number is displayed to the call recipient
Calling number restriction
The caller's phone number is displayed to the call recipient
Intercepting nuisance calls
The number of the last call will be logged.
The customer must make a request in advance
of this feature to cegecom.
CLIP no screening
The client can transfer a service number for
outgoing calls that is displayed to the call
recipient. This feature cannot be guaranteed if
calling abroad.
Optional calling number restriction
Partial Rerouting (302 moved)
Call holding
Call blocking
Three-party conference
Closed User Group
Virtual group of participants to a fixed network.
Participants can only call each other.
Data connections 64 kbits/s
restricted/unrestricted
Analogue modem connections
Fax connections

Not supported by line.
 Supported by line (function depends on system/ terminal).
Customer must apply to ILR for authorisation for this feature.

 This feature is not available in every network area.
 To avoid transmission faults, the data rates on fax equipment should be set at maximum 9600 kBit/s. Error Correction Mode should be deactivated.

Saisies propres / Codes de commande

En cas de commande d’un produit Phone-NGN-BRI ou Phone-NGN-Analogique, le client peut procéder lui-même par téléphone à des réglages au moyen des codes de commande ci-après.

FunctionCode
Permanently Enabling Caller ID Suppression (CLIR)*31#
Permanent deactivation of the deletion of the call number identification (CLIR)#31#
One-time removal of caller ID*31*RNR#
Immediate activation of call transfer*21*RNR#
Activation of call transfer after a delay (about 15 seconds)*61*RNR#
Activation of call transfer in case of busy line*67*RNR#
Immediate deactivation of call transfer#21#
Deactivation of call transfer after expiry of a delay#61#
Disabling call transfer when busy#67#

Mise à disposition et installation

Le client est ponctuellement informé de la date de livraison par cegecom. L’installation de la terminaison de réseau est, si nécessaire, effectuée par cegecom. Le raccordement est considéré comme disponible dès que le bon fonctionnement technique a été établi et que les entretiens entrants et sortants à l’interface de transmission (1.2) sont possibles. Si le raccordement avec le numéro d’appel est repris (via un portage), celui-ci sera livré sans défaut avec l‘accessibilité du numéro repris via le raccordement de cegecom. Si, dans l’intervalle entre la connexion du raccordement chez le client et la livraison, des frais étaient engendrés par des entretiens sortants, ceux-ci seraient facturés avec le premier décompte mensuel.

Prestations supplémentaires optionnelles

Pour ce produit, il est possible de choisir des prestations et des caractéristiques supplémentaires lesquelles sont explicitées dans le document OPTIONS-Voice.

Dépannage et Service Level Agreement (SLA)

Le prix de base mensuel pour le produit sélectionné inclut d’office la variante SLA Essential.

Sur simple demande, il est possible d’obtenir, moyennant un supplément, une extension des prestations de services SLA.